WILMA HISSAR OCH DISSAR!

 




* pirret i magen när man är kär!
ååh, det är så underbart!
av den kännslan blir man så glad, så lycklig!
jag bara älskar att va kär.

* långt hår!
så himla underbart fint det är aso,
ja ångrar mej så himla mycke att ja
klippte av mej allt :'(

* familjen!
den finns alltid där när man behöver snacka.
i just love my family !




* fjortisar!
men lixxom abow, shit palla fjortisar ?
-.- ja hatar det!
en del fjortisar är snälla, men
90% är bara bitchiga!


* svikare !
när man litar på nån till 100 %
så sviker han/hon en....
fy ! det värsta jag vet nästan!


* försova sig!
ojoj, det har hänt många gånger för mej!
haha & jag dissar det totalt!
så pinsamnt när man kommer in i klassrummet och
alla kollar på mej...... :$


Kommentarer
Postat av: marcus-.-

du hatar inte fjortisar, du försöker va en .. -.-

2010-02-19 @ 16:11:41
Postat av: Anonym

du hatar inte fjortisar, du försöker va en .. -.-

2010-02-19 @ 16:12:03
Postat av: wilmalundell

aso marcus ?

fjortis är ett beteende . jag ser varken ut eller uppför mig som en . så du kan bara draaaaaaaaaaaa



bra att du inte är med på måndag! (Y)

2010-02-20 @ 09:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0