fredag och äntligen frisk.

yess.
tack gud (a)
har mått bra hela dagen.
desutom myst lite med klara också :)<3
såg film oh typ tog massa fina kort haha

jag har bestämmt mig att när ja fyller år
så ska jag bara önska mig pengarpengarpengar
sparasparaspara, sen köpa mig en ny dator!
så ja slipper sitta vid den här ku*datorn
jag hatar den.
min andra förstörde jag så  den inte går att laga :'(
fattar inte hur jag lyckas.... haha


och grattis elvira zelmerlööw bästavän !
hoppas du har haft och fortsätter ha en bäst dag! <3
älskar dig

... men nu tycker jag 12 mars får komma snart (a)




den gulligaste bilden jag någonsin sett på min lillebror tror jag nog :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0